Правила

ПРАВИЛА БРОНЮВАННЯ

Уважно ознайомтеся з даними правилами і умовами до початку оформлення бронювання!

1. Готель «Золотий Берег» (далі - Готель) має право укладати договір з замовником (Гостем) на бронювання номерів (місць) шляхом підписання його двома сторонами, а також шляхом прийняття заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв'язку (засобів електронної пошти, включаючи факсимільну), який дозволяє достовірно встановити належність заявки споживачу або замовнику.

Договір може бути укладений замовником на користь Гостя за дорученням останнього. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового акцепту Готелем спрямованої йому заявки на бронювання та досягнення сторонами згоди в обумовленій формі щодо всіх істотних умов.

2. Бронювання номерів - попереднє замовлення, зроблене до початку доби запланованого заїзду. Бронювання номерів Готелю здійснюється наступним чином: або шляхом направлення заявки на електронну пошту goldenbeach.com.ua@gmail.com,  або по телефону +38 (050) 482- 92-02, або Viber +38 (050) 482-92-02, а також особисто на стійці адміністратора.

3. При надходженні заявки Готель розглядає її і ставить попередню бронь, про що надсилає підтвердження в листі на Viber Гостю або на електронні пошту, в залежності від того як подавалася Заявка.

4. Заявка на бронювання повинна містити наступну інформацію:

* Прізвище і ім'я Гостя;

* Дата і час заїзду та виїзду Гостя;

* Тип і кількість необхідних номерів;

* Кількість дорослих,

* Кількість дітей, їх вік.

Діти віком до 3-х років проживають безкоштовно з батьками без надання додаткового місця.

У разі ненадання Гостем зазначеної інформації, Готель залишає за собою право відмовити Гостю в підтвердженні заявки на бронювання.

Всі відомості в заявці, які вносить Гість, повинні бути достовірними. За наслідки, що виникли в результаті надання неправильних даних у заявці, відповідальність несе Гість/Замовник.

Заявки на бронювання номерів для індивідуальних гостей приймаються не пізніше, ніж за 24 години до дати передбачуваного заїзду гостя.

5. Готель протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту отримання заявки на бронювання підтверджує Гостю бронювання, або відмовляє в задоволенні заявки шляхом  повідомлення на електронну пошту, або повідомленням на Viber чи телефоном.

При підтвердженні заявки на бронювання Готель направляє Гостю повідомлення з реквізитами для внесення передоплати із зазначенням суми передоплати, яка становить 30% від загальної вартості проживання.

6. Готель підтверджує Гостю заявку на бронювання тільки при наявності вільних номерів категорії запиту.

У разі відсутності номерів на  дати, що цікавлять Гостя, та категорії номера, Готель направляє повідомлення про відмову в підтвердженні бронювання. Зазначені повідомлення направляються Гостю по sms (cмс), месенджер або за допомогою електронної пошти.

7. З моменту надсилання підтвердження Готелем, заявка на бронювання вважається попередньо заброньованою. Протягом 1 (одного) банківського дня після цього Гість зобов'язаний здійснити передоплату у зазначеній сумі.

Номер вважається гарантовано заброньованим тільки в момент надходження передоплати на розрахунковий рахунок або в касу Готелю.

8. Внесення попередньої оплати є згодою Гостя з даними правилами бронювання.

9. Оплата за проживання здійснюється в гривнях. Послуги Готелю на розсуд Гостя можуть бути оплачені одним із таких способів:

* В безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів банківським переказом на розрахунковий рахунок Готелю;

* За готівковий розрахунок з оформленням квитанції.

Обов'язково необхідно зазначити в призначенні платежу: «Оплата бронювання від П.І.Б., згідно Рахунку №___ від _____. З правилами бронювання ознайомлений».

10. Гарантованим бронювання вважається тільки після внесення Гостем оплати за бронювання послуг Готелю відповідно до виставленого рахунку (реквізитів для оплати).

Гарантоване бронювання номера, підтверджене передоплатою і Готелем, зберігається за Гостем до 12:00 години дня, наступного за днем   запланованого заїзду Гостя. Оплата за проживання розраховується виходячи з дат заїзду-виїзду, зазначених при попередньому підтверджені заявки в повному обсязі, незалежно від часу заїзду Гостя. У разі прибуття гостя після 12:00 години дня, наступного за днем   запланованого заїзду (згідно броні), його розміщення проводиться в порядку загальної черговості і при наявності вільних місць.

У разі передбачуваного запізнення Гість зобов'язаний по телефону, в письмовій або електронній формі попередити Готель про запізнення в строк не менше ніж за 24 години до моменту заїзду для підтвердження бронювання на замовлений номер. Термін запізнення не повинен перевищувати 24 години і на повний розрахунок ліжко/діб за проживання не впливає.

 У випадку незаїзду Гостя, при відсутності вищевказаного попередження про запізнення, або при запізненні Гостя більш ніж на добу, гарантована бронь анулюється, внесена передоплата за проживання поверненню не підлягає і зараховується у якості штрафу у повному обсязі.

11. Готель надає можливість раннього заїзду та пізнього виїзду при наявності вільних номерів та за додаткову плату.

* з 24:00 до 06:00 дня заїзду доплата складає у розмірі 100% вартості доби проживання обраної категорії номеру;

* у разі раннього заїзду з 06:00 до 12:00 дня заїзду доплата складає 50% вартості проживання обраної категорії номеру;

* у разі пізнього виїзду після 18:00 до 00:00 доплата складає 100% вартості проживання обраної категорії номеру.

12. Заявка на бронювання може бути анульована Гостем тільки в письмовій формі з посвідченням особи Гостя.

При ранньому бронюванні (з 01.02.2021р. по 01.06.2021р.):

*  у разі відмови замовника від заброньованих послуг менше ніж за 90 діб до дати  заїзду (пізнє анулювання) або незаїду – з замовника стягується штраф у розмірі 100 % загальної суми внесеної передплати;

*у разі відмови замовника від заброньованих послуг більше ніж за 90 діб до дати заїзду (своєчасне анулювання) – передоплата повертається в повному обсязі.

При здійсненні бронювання в період високого сезону (з 01.06.2021р. по 30.09.2021р.):

* у разі відмови замовника від заброньованих послуг менше ніж за 21 добу до дати заїзду (пізнє анулювання) або незаїду – із замовника стягується штраф у розмірі 100 % загальної суми внесеної передплати;

* у разі відмови замовника від заброньованих послуг більше ніж за 21 добу до дати заїзду – із замовника стягується штраф у розмірі 100 % загальної вартості однієї доби проживання (утримується із суми передоплати);

* у разі відмови замовника від заброньованих послуг більше ніж за 30 діб до дати  заїзду (своєчасне анулювання) – передоплата повертається в повному обсязі.

Рішення про повернення коштів приймається на підставі письмового звернення Гостя, надання документа, що посвідчує особу, протягом 30 днів після реєстрації звернення.

            13. Встановлений для Гостей Готелю розрахунковий час - 12 година. 00 хв. за київським часом.

Встановлене для Гостей Готелю час поселення в номер - 14 год. 00 хв. за київським часом.

            14. Заселення у номер здійснюється після пред'явлення Гостем паспорта або іншого документа, що засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія, для військових — особове посвідчення або військовий квиток, посвідчення, яке видане за місцем роботи споживача, та ін.). Адміністрація Готелю залишає за собою право відмовити у наданні послуг Гостям, які не пред'явили посвідчення особи або відмовилися здійснити оплату.

 

 

Ці Правила є невід'ємною частиною Договору надання послуг з розміщення на базі відпочинку (публічної оферти), розміщеної на сайті golden-beach.com.ua

Готель «Золотой берег», Бердянськ © 2021